Thursday, April 7, 2011

                                        cicak oh cicak
alahai...tak tahu nak taip ape kat dalam entry sporty ni....dah nak masuk 1 minggu dah ni,semalam sporty pergi ke Kuala Terengganu...ni keje buah hati sporty lah....si papa danish tu.Papa danish ni minat cicak plak...entah macam mana rupa...belum tengok betul2 pun lagi cuma tengok lam pic jer....aha,kekawan jom tengok ni dia pic si cicak....yang sporty cite kan tadi.


ni lah dia si cicak,yang leh buat...duit.Sekarang dah heboh orang duk buat bisness cicak ni,so..semalam pergi ke KT sekadar berbincang pasal duit...kalau ada duit...leh jalan bisness ni.Kekawan nak tengok cicak ni pun kena bayar lam 200j...xsilap dengar lah semalam....harga dia mahal tau.....entah ler....buah hati sporty tu...cam mana....keputusan dia....sporty nak cite lebih pun sporty x pandai gak...ni semua keje2 orang laki buat hahahhha.....ni jer lah yang sporty nak kongsi gan korang, sporty ni sokong je buah hati sporty dari belakang hahahahah.

1 comment: